Sunday, May 9, 2010

SELAMAT HARI IBU


Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat Hari Ibu pada semua rakan-rakan yang bergelar emak, ibu, umi, mama dan mummy. Hehe... Anak-anak panggil saya emak. Moga Allah permudahkan urusan kita menjadi anak, menantu, isteri dan ibu yang solehah. Bagi saya tidak ada kasih yang setulus dan seikhlas emak kandung sendiri. Emak saya telah lama pergi meninggalkan saya dan keluarga. Sesekali pulang ke kampung amat terasa kekosongannya dan memang tidak akan pernah terisi... Kasih bapa, hatta kasih suami pun tidak sama sekali dapat menyamai kasih sejati seorang emak. Al fatihah buat emak yang teramat disayangi dan dirindui... Moga rohnya sentiasa dicucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman dan soleh. AMIN ya Allah...

8 comments:

  1. Al-Fatihah untuk ibu Anis, semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang-orang yang salihah...Amin.

    ReplyDelete
  2. Salam anis...
    Selamat Hari Ibu buat anis...
    Moga anak2 sentiasa membahagiakan kita sebagai ibu...aminnn

    ReplyDelete
  3. kak anis slamat ari ibu..sudi la ke rumah saya spcel kad fo kak

    ReplyDelete
  4. salam kak anis,
    selamat hari ibu buat kak anis. Moga gembira slalu bersama keluarga tersayang.
    AlFatihah buat bonda kak anis..

    ReplyDelete
  5. salam sari yusa.
    selamat hari ibu buat sari yusa. berbanyak terima kasih. mudah2an makbul doa kita.

    ReplyDelete
  6. salam kakfzi.
    selamat hari ibu buat kakfzi juga n terima kasih kak. mudah2an makbul doa kita.

    ReplyDelete
  7. salam izah.
    terima kasih banyak ya. ingat izah kat akk. akk dah ambik kad itu. selamat hari ibu juga buat izzah ya.:))

    ReplyDelete
  8. salam indah.
    terima kasih indah. akk doakan mudah2an tak lama lg giliran indah pula jd ibu ya. terima kasih juga atas doa indah dan fatihah utk arwah mak akk.

    ReplyDelete