Tuesday, May 4, 2010

AWARD LAGI DARIPADA SU MERSING...



Assalamualaikum dan selamat malam. Saya dapat award lagi dari Su Mersing. Terima kasih saya ucapkan buat Su yang rajin memberi award kepada saya. Tentu saya ini sering berada dalam ingatannya. Hehe... Cantik betul apron pink ini. Kalau dapat yang betul pasti sayang hendak menggunakannya dan digantung sebagai perhiasan tanda kenangan...
Sebenarnya saya bukanlah pandai sangat memasak. Lauk pauk dan kuih muih biasa-biasa sahaja yang selalu saya letak untuk setiap entri. Blog saya ini pun hanya suka-suka demi memenuhi masa senggang saya. Namun dengan adanya blog ini saya punya ramai kawan walaupun hanya di alam maya. Mudah-mudahan silaturrahim yang terjalin berpanjangan hendaknya...

3 jenis lauk pauk yang suka dimasak
- mestilah asam pedas
- sambal tumis
- kerutup ikan

3 jenis pencuci mulut yang paling best pernah buat
- puding roti bersos kastard
- puding coklat
- pelbagai jenis bubur/pengat

3 jenis biskut kegemaran time raya
- tart gulung
- biskut makmor
- biskut badam

Bagi Award ni pada 3 orang rakan anda yg juga rajin memasak
- nurindah
- E-na Zarina
- kak asma

No comments:

Post a Comment