Thursday, February 4, 2010

KARIPAP INTI SARDIN



Assalamualaikum dan selamat petang semuanya. Sebenarnya entri tentang karipap inti sardin ini telah saya draf dari Khamis lepas tetapi tidak sempat hendak publish sampailah ke hari ini, Ahad Februari 7. Hehe... Semalam dapur saya langsung tidak berasap kerana sibuk menemani suami melangsaikan urusannya di luar sambil mengemas rumah. Rumah saya ini terletak di tepi jalan yang agak sibuk jadi mudah berdebu. Tension betul! Malam tadi baru dapat melipat kain baju yang sudah kering dari hari Jumaat. Hehe... Suami pun tolong melipat sama. Hari ini saya masak asam pedas daun kesum ikan haruan laut. Entrinya pernah saya buat dahulu jadi tidak perlulah saya ulang semula, takut ada yang boring pula. Hehe.. Karipap inti sardin ini memang kegemaran suami. Saya pula tidak kisah inti apa-apa, janji karipap sahaja saya suka...

No comments:

Post a Comment