Wednesday, March 17, 2010

AWARD DARI INNA DARI SUDUT JANELAKU


Assalamualaikum dan selamat petang semua. Award ini saya terima dari kakak saya Inna dari blog 'dari sudut janelaku'. Terima kasih Ne. Beliau merupakan anak ke 6 dan saya pula anak ke 7 dari 9 adik beradik. Ini adalah award ke dua yang saya terima setelah menyertai dunia berblog ini. Blog saya ini juga adalah hasil kreativiti beliau. Saya tinggal letak entri sahaja. Noor Syuhadah, anak saya yang sulung juga rajin membantu dan mengajar saya. Alhamdulillah dengan adanya blog ini, masa senggang saya terisi. Sahabat alam maya bertambah ramai dan ilmu memasak pun berkembang juga. Terima kasih buat Inna, Amar dan Wardah yang amat saya sayangi. Walau jauh di mata tetapi tetap sentiasa di hati...

2 comments:

  1. Terharu pulak aku nes..

    Aku doakan ilmu masak memasak ko akan bertambah setiap hari..dan dapat ramai kawan yang baik-baik..amiin..

    wah macam-macam ko masak sekarang nes..makin sayang la hairul nanti yek...hehe...

    .

    ReplyDelete
  2. mestilah klu kau tak galakkan aku berblog dulu sampai skrg aku masih mcm dulu. amar pn tlg cari nama n wardah plk suka baca n3 aku. tmbh semangatlah. hehe...
    mudah2an ne, kita sama2 doa.:))

    ReplyDelete