Monday, June 14, 2010

MENU LAMA

SAMBAL DAGING




KEMBUNG MASAK KICAP


APAM BALIK




AYAM LEMAK CILI API DENGAN NENAS




EPOK-EPOK INTI KARI DAGING DAN KENTANG

INTI KARI DAGING DAN KENTANG


Assalamualaikum dan selamat pagi. Hari ini saya buat entri terbaru hanya dengan meletakkan gambar-gambar hasil masakan saya yang ringkas. Beberapa hari ini saya tidak dapat mengupdate blog disebabkan kesuntukkan masa. Ada di antara menu di atas yang sudah 2, 3 hari saya masak. Jamu mata sahajalah ya.
Malam ini insyaAllah, saya dan keluarga akan bertolak ke Johor Bahru dengan menaiki bas. Pakaian pun belum selesai dikemas. Kebetulan suami ada majlis reunion bersama rakan-rakan sekolah semasa di MSAB dahulu. Mungkin sepanjang masa di Johor saya tidak dapat mengupdate blog juga. Hehe... Doakan perjalanan kami pergi dan pulang ya. Terima kasih...

2 comments: