Sunday, June 13, 2010

AWARD DAN TAG DRP MAMAHAWA S'PORE

Assalamualaikum dan selamat pagi. Kali ini saya menerima award dan tag daripada mamahawa, s'pore pula. Ada masa ini saya siapkanlah tagnya. Terima kasih mamahawa....


Tag
1. Apa yang bermain di fikiran kamu sekarang?
..masalah anak di sekolahnya.

2. Nama samaran kamu?
- saya tiada nama samaran, lagi pun nama saya pun ringkas sangat. hehe...

3. Berikan tiga orang kamu sayang
- suami, anak-anak dan yang pastinya arwah emak dan bapak.

4. Panggilan utk si dia
- abang
- kadang-kadang ayah

5. Hadiah yang korang impikan dari orang tersayang
- saya tidak pernah mengimpikan hadiah dari suami dan anak-anak, cukuplah dengan perhatian dan kasih sayang. suami yang soleh dan anak-anak yang soleh dan solehah. sekiranya birthday, hari ibu atau ulangtahun perkahwinan saya cukuplah dengan sekadar ucapan tanda ingatan....

6. Blog mana yang korang suka follow
- semua blog yang boleh menambah ilmu, tidak kiralah ilmu agama, ilmu memasak dan lainnya...

7. Bagi award ni kat 15 blogger lain dgn pernuh penghormatan:
- ramai sebenarnya, oleh kerana malam telah larut dan mata pun hampir tertutup saya tangguhkan dulu menaipnya jadi tunggu......:))

1 comment:

  1. Salam ziarah..suka menjenguk blog anda yang cantik ini..Jangan lupa ambil award di blog saya untuk anda ya TQ

    ReplyDelete