Sunday, January 16, 2011

AWARD DARIPADA ILAHJY


: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::
PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.
FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.


Assalamualaikum dan selamat petang semua. Award di atas saya terima daripada blogger kak ilahJY. Lama juga saya tidak menerima award sebab blog saya ini pun agak lama terbiar tidak diusik. Kesibukkan berpindah, menyesuaikan diri di tempat baru dan bermulanya persekolahan anak-anak membataskan kesempatan saya untuk bersantai-santai di depan pc mahu pun laptop.
Ribuan terima kasih pada kak ilah atas kesudian beliau memberikan award ini. Walaupun kami tidak pernah berjumpa tetapi terasa dekat di hati bila saya mula mengunjungi, membaca tulisan dan menjamu mata di blog beliau.
Moga persahabatan kami di alam maya ini diberkati Allah dan berpanjangan selamanya....

4 comments:

  1. salam anis
    t.kasih atas kesudian mengangkut award nii dan gantung depan pintu..hehe..elok juga tu kan dah lama tak bersapu sawang sbb tu kak ilah bagi award supaya bersih hehehe jgn marahh guaruu ye.. ooo pindah kemana tuu?

    ReplyDelete
  2. salam kak ilah.
    sama-sama kasih. hehe.... okt lps sy ikut suami berpindah ke kuching. tentera pn slalu berpindah jugakan kak ilah.
    itulah, skrg ni tengah merajin-rajinkan diri berblog klu ada masa. ms menulis ni pn anak yg kecik dah panggil. mak, mak, mak....

    ReplyDelete
  3. kak telah 18 kali pindah masuk rumah dn bbrpa tmpat.. sri aman kak duduk thn 94-97..kem pakit... p sarikei dan sibu naik feri masa tu jambatan sibu lom siap lagi... best merantau.. kat sarikei makan nanas maduuu... suami anis kerja apa ya?

    ReplyDelete
  4. suami kerja dgn kementerian perdagangan kak. SSM. sblm ke kuching, kami di johor bahru, kuantan n kota bharu. sy tak brp suka merantau kak tp Allah dah letakkan kat sini kena redha la. hehe...
    sy pn teringin nak ke sarikei. org kata brg2 kat situ murah tp tempatnya panastp blm ada kesempatan lg, suami n anak2 plk tak biasa berpanas mcm sy. dgr nanas maduu pn dah kecur ni. hehe...
    insyaAllah ada masa nak juga ke situ.

    ReplyDelete