Sunday, December 27, 2009

KARI DAGING DAN ROTI JALA





Assalamualaikum semua. Sudah lama saya tidak mengemaskini blog, sekembali dari bercuti badan terasa letih benar dan mood hendak menaip pun tiada. Malas rasanya, sampaikan suami pun bertanya bila hendak buat entri baru. Hehe.. Lagi pun saya tengah melayan telenovela Korea 'All About Eve'. Ada ke lelaki sesempurna hero dalam cerita ini? Apa pun yang menarik hati saya menonton drama ini ialah heroinnya Chae Rim. Comel dan manis sekali. Berbalik pada kari daging dan roti jala yang saya baru hendak buat entrinya, walhal sudah lama gambarnya menghuni kamera saya. Roti jala ini resepinya saya ambil dari internet, saya pun sudah lupa dari sumber mana. Rasanya sedap dan tetap lembut sampai ke malam. Kari daging ini semua orang boleh masak. Kacang sahaja, cuma kadang-kadang ikut nasib sedap tidak sedapnya...

No comments:

Post a Comment